keskiviikko 12. elokuuta 2015

Plenty


 Tein mä muuten kyllä muutakin kesällä kuin ryystin alkoholia ja hiippailin vanhan kouluni pihalla.
 
I also did a lot of stuff other than drinking alcohol and sneaking around my old school this summer.
Sain oikean kameran. Isoveljeltä. Kun ei (toistaiseksi) tarvitse.
 
I got a real camera. From my big brother. Which he doesn't need (for now).

 Mä ostin meille pöydän, rikas kun olen. Ja äiti osti mulle sateenkaarimaljoja! (hhnnhgg rakastan, lempiasiat, parasta)
 
I bought us a table now that I'm rich. And mom bought me rainbow goblets! (hhnnhgg, love it, fave things, just the best)


 Sain siellä mielenosoituksessa kukkia yhdeltä naiselta ja sitten sanoivat, että nuo on Kokoomuksen merkkinä käytettyjä kukkia ja ei haitannut silti yhtään. Ihana ele, vaikka kuolihan ne sitten parissa päivässä. (Ja yhä on maljakossa, öö.. hups.)
 
 I got flowers from some woman while I was in a protest and then they said that these flowers symbol a certain political party but I didn't care at all. A lovely gesture even though those flowers died a few days later. (And they're still in the vase, ummm.. oops.)


Sit oli kirppareita ja seikkailemista, joita olis saanut olla enemmänkin. Haaveita ja niiden hauduttamista. Mä olen kyllästynyt odottamaan milloin !! mä oikein !! alotan !! Uskallan ja kyllä mä ihan varmasti pystyn. Haaveet on hyvä olla ja vielä hyvempi (heh) on tietää, että aina ehtii. Kiirettä ei ole.
 
Etenkin nyt kun koulut alko :D 
(Tai no okei kyllä mä jo vähän yhtä kivaa pientä projektia aloin tekemään.. :) )
 
And then there were flea markets and adventures which I woulda wanted to have more. Started brewing my dreams also. I'm tired of waiting for the time !! when !! I'm gonna start !! I have courage enough and I know I can. It's good to have dreams and even better to know that I have time. There's nothing to hurry for.
 
Especially now that the schools started :D
(Well okay I already started one real nice small project just for a bit.. :) ) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Feel free to comment ♥ And give critic if anything like that should weigh on your mind :)