maanantai 6. tammikuuta 2020

Uusi vuosi(kymmen) vanha minä



Uuden vuoden juhlimiset meni silleen aikasta jännästi, että oltiin sairaalan päivystyksessä odottamassa kun yksi porukasta sai ranteeseen kipsin. Ihan kävi seikkailusta. Ikimuistoinen uusi vuosi verrattuna niihin, jotka menee aina samalla kaavalla. :D

Mutta uuden vuoden lupauksista! Vähän vaan silleen ohimennen: Sitä että. Mulla ei ole lupauksia. Ainakaan siinä perinteisessä mielessä. Lähinnä olen katsonut oikein pitkään ja hartaasti sisään päin ja päättänyt mistä asioista päästää irti. Siksi että se minä, joka olen jo, pääsee eteenpäin ja kehittyy. Päästää siis irti silleen, että jättää negatiivisia asioita kelkastaan kuten: Ilkeästi itselleen puhumisen. Syyllisyyden tunteen asiasta x. Myrkyllisen tavan käsitellä asiaa y. jne.
  Sen sijaan, että olisi joku kaukainen kokonaan uusi tavoiteminuus, jota lähestyy kurituksen kautta.

Koska kun mää ihan vakaasti uskon, että itsensä hyväksymisellä, kehittämisellä pienin askelin ja hyvin kohtelulla pääsee varmastikin paljon pitemmälle kuin sillä, että pitäisi juosta, juosta ja juosta korkeiden tulosten perässä. Piste.


 
Että...

...Joo ei, ei mulla muuta kummempaa ollut.

 ...


Paitsi mun hienot joulun ja uuden vuoden asukokonaisuudet.
 
 
Niih. Eli hyvää alkanutta vuosikymmentä vaan kaikille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti